2018. szeptember 9., vasárnap

2.évad 8.rész

Másnap reggel egyikünk se akart ki kellni az ágyból. Magamhoz húztam az ébredező Hikari-t és belepusziltam a nyakába.
- Bárcsak egész nap így maradhatnánk. - motyogta, mire elmosolyodtam.
- Ki mondta, hogy nem tehetjük meg? Mi lenne ha a gyerekeket elvinném Daiki-hoz és egy kicsit kettesben lennénk?
- Szerinted jó ötlet ez? Holnap vissza kell mennünk a kórházba és nem hiszem, hogy Ryo szívesen elmenne máshová.
- Drágám, nem tarthatjuk örökre itt. Addig kell élveznie, hogy szabad lehet, míg be nem kell költöznünk a kórházba, utána már úgyse járkálhat el a kórházból. Gondolj bele, mi lett volna, ha az anyám bezárt volna és nem tehettem kedvemre amit szerettem volna!
- Igazad van, butaságokat beszélek! - magam felé fordítottam, majd egy csókot nyomtam a szájára.
- Dehogy butaság, teljesen természetes, hogy félted őt, hiszen az anyja vagy! Akkor benne vagy, hogy ma egy kicsit kettesben legyünk? - bólintott, majd miután sikerült felkelnünk, a gyerekeket is felébresztettük. Közösen megreggeliztünk, majd a gyerekekhez fordultam.
- Na srácok, nincskedvetek ma Daiki bácsihoz menni? - a lányok nagyon örültek, de Ryo megrázta a fejét.
- Én nem akarok papa, itt akarok veletek maradni! - ült bele Hikari ölébe. Ránéztem a feleségemre, aki csak bólintott egyet. Ezek szerint tudta, most mi következik.
- Lányok, mi lenne ha addig összekészítenénk, mit visztek magatokkal? - Ryo-t az ölembe ültette, majd a lányokkal együtt kettesben hagyott minket.
- Miért mentek el a mamáék? Valami rosszat csináltam?
- Dehogyis kishaver, csak a mama szerette volna, ha kettesben beszélgetünk. Mesélj, mi bánt?
- A kórházban úgysem lesznek barátaim, viszont ti a barátaim is vagytok, ezért maradok inkább veletek, jó? - lebiggyesztette a száját, mire egy puszit nyomtam a homlokára. Olyan édes és ártatlan még és ezt nagyon irigylem benne.
- Mi lenne, ha elmesélném hogyan barátkoztam össze Yuri bácsival?
- De Yuri bácsi a testvéred nem? Akkor hogyan lehet a barátod is?
- Nem mindig volt a testvérem. Mikor megismertem, még nem voltunk testvérek.
- Az meg, hogy lehet? Akkor a nővérkéim nem is a testvéreim?
- Ne butáskodj, persze hogy a testvéreid. Tudod, mikor egy kisbaba elveszíti a szüleit és már nincs aki vigyázzon rá, egy kedves pár akik szeretnének gyereket, magukhoz veszik. Pont ugyanez történt Yuri bácsival és velem.
- Akkor a nagyi megszerette és magukhoz vették?
- Valahogy úgy. Yuri a szobatársam volt és mivel mindketten egyedül voltunk, elkezdtünk beszélgetni egymással és a végén barátok lettünk. Aztán mire észbe kaptunk, már olyanok voltunk, mint a testvérek. Szóval nem kell félned attól, hogy nem lesznek barátaid, mert sose tudhatod mikor futsz bele egybe. Egyébként is, mi van Hana-channal? Ő talán nem a barátod?
- Nem papa, ő a szerelmem! - felcsillantak a szemei, mire elnevettem magam. Ryo már sokszor említette, ha nagy lesz akkor feleségül akarja venni.
- Tudod, nekem a mama volt az első barátom.
-Tényleg? De akkor, hogyan lett a feleséged?
- Csak később szerettünk egymásba. A lényeg, hogy attól még, hogy szereted attól lehettek barátok. Szóval ne félj attól, hogy nem lesznek barátaid, oké?
- Oké, papa! Akkor megyek a mamihoz! - leugrott az ölemből és vigyorogva szaladt a lányok után. Azt hiszem  nem ez volt az utolsó alkalom, hogy valamit el kellett mesélnem neki, de ez nem is baj, legalább ő ne kövesse el azokat a hibákat amiket én, mikor beteg voltam. Miután a gyerekek elkészültek, elköszöntem Hikari-tól és Daiki-ék háza felé vettük az irányt. Rég találkoztam már vele, neki is meg van a saját élete és nekem is. Miután megérkeztünk, bementünk. A gyerekek azonnal birtokba vették Yuma szobáját, így nekem volt egy kis időm beszélgetni Daiki-val.
- Mesélj, hogy bírja?
- Egész jól, bár olyan sok mindent nem ért még belőle, de azt hiszem jobb is, ha nem tudja még mi fog várni rá! Na és Yuma, még mindig focizik?
- Persze, le sem teszi a labdát amit tőled kapott! Egyébként nem gondolkoztál még azon, hogy megint megpróbálkozz a focival?
- Nem gondoltam rá. Most a legkevésbé sem vágyok arra, hogy távol legyek a családomtól. Ha ennek az egésznek vége, akkor majd gondolkodom rajta! - végül elköszöntem a gyerekektől és hazamentem. Elég rossz érzésem volt, bár magam sem tudtam pontosan miért.
- Megjöttem! - kiabáltam be, azonban választ nem kaptam. Először még azt gondoltam, hogy Hikari elaludt egészen addig, amíg be nem mentem a szobánkba. Mintha bomba csapott volna bele, az éjjeli szekrényről, az asztalról minden le volt söpörve a földre, a feleségem pedig a szoba közepén zokogott, a fiunk első fotóját szorongatva. Oda szaladtam hozzá és magamhoz öleltem.
- Elegem van abból, hogy erősnek kell látszanom, mikor egyáltalán nem vagyok az! - kiabálta, miközben egyre szorosabban csimpaszkodott belém.
- Sajnálom, amiért nem vettem ezt észre korábban! Olyan hülye vagyok! - erre könnyes szemekkel rám nézett és megsimogatta az arcomat.
- Nem a te hibád Ryosuke, de már nem bírom tovább! Annyira félek, hogy el fogjuk őt veszíteni, hiszen téged is majdnem elveszítettelek, nem akarok még egyszer keresztülmenni ezen! - igyekeztem letörölni a könnyeit és ekkor vettem észre, hogy tüzel a homloka. A karomba kaptam és lefektettem az ágyra.
- Mindjárt jövök, csak hozok borogatást jó? úgy tűnik felment a lázad! - bólintott, én pedig a fürdőbe mentem. Mire visszaértem, Hikari már félálomban volt. Egy vizes rongyot tettem a homlokára, hogy levigyem a lázát.
- Ryosuke, ugye itt maradsz velem? - motyogta, mire lefeküdtem mellé és magamhoz húztam.
- Nem engedem, hogy tönkretedd magadat! Nem kell aggódnod, mert én itt leszek veled és együtt végigjárjuk ezt, ahogy korábban is tettük.
- Szeretlek Ryosuke!
- Én is szeretlek drágám! - nyomtam egy puszit a homlokára, majd szép lassan mindketten elaludtunk.

4 megjegyzés:

  1. Hát, tudod, nem hazudtam, mikor azt mondtam, nagyok az elvárásaim. Márpedig az én nagy elvárásaimat a lehetetlenséggel határos megugrani. A poén, hogy neked sikerült. Nem gondoltam volna, hogy valami ilyesmit fogsz kihozni abból az ötletviharból, ami messengeren lezajlott tegnap. :D

    VálaszTörlés
  2. huuuu waoooow.. ennyit tudok mondani :D
    Imádtam, imádtam és imádtam.
    Először is rettentő aranyos volt, hogy ahogy Ryosuke elmagyarázta a fiának az örökbefogadást, meg hogy Hikarival hogy szerettek egymásba. A vége pedig eszméletlen romantikus lett!
    Tényleg remélem, hogy Ryo is olyan barátokat talál majd, mint az apja, és ő is csak erősebben jön majd ki a betegségéből..

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira életszerűre sikeredett, én azért a fiút is nagyon sajnálom hisz ő nem törhet ki hisztiben és mondhatja elege van mert ügye ő a férfi ő is szenved eléggé és még a feleségben is neki kell tartani a lelket. Nagyon megértem mind kettőt és nehéz végigcsinálni főleg akkor ha gyerekről van szó.

    VálaszTörlés
  4. Érthető volt,hogy Hikari kiborult. Van egy pont,amikor már nem bírja tovább türtőztetni magát az ember. Ryo pedig igazi szerető férj,és apa.

    VálaszTörlés